Veelgestelde Vragen

Moet ik een afspraak maken?

U hoeft geen afspraak te maken. De openingsuren kan je terugvinden op de contactpagina.

Voorradige onderdelen?

Wij hebben een groot assortiment aan voorradige onderdelen waardoor wij vaak een snelle herstelling kunnen aanbieden.

Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?

Uw privacy is bij ons van hoogste prioriteit! Voor verdere vragen of details verwijzen we u graag naar onze privacy policy.

Blijven mijn gegevens op mijn toestel staan?

Bij een herstelling blijft de data bewaard op het toestel. Als de harde schijf reeds beschadigd is, bestaat de kans op dataverlies.

Is het mogelijk om mijn data te recupereren?

Wanneer het toestel niet meer zou reageren is het nog altijd mogelijk om data te recupereren.

Wat als je toestel niet herstelbaar is?

We passen de ‘no cure, no pay’ policy toe, als we het toestel niet hersteld krijgen heeft u ook geen kosten te betalen. Dan plaatsen we alles terug zoals het was en dan krijgt u het toestel in originele staat terug.

Wat als ik nog garantie heb op mijn toestel?

Als wij een herstelling uitvoeren als het toestel nog onder garantie valt dan verlies je deze. Dit geldt natuurlijk alleen maar als het een herstelling is die bij de fabrikant ook onder garantie valt. (schermbreuk en waterschade zijn geen herstellingen die onder garantie bij de fabrikant.)

Hoe lang duurt een herstelling?

De herstelperiode varieert van model tot model, probleem tot probleem. Je neemt dus best contact op met ons om een inschatting van de herstelperiode te krijgen.

Wat houdt de garantieperiode van 1 jaar in?

Pc-Fixers voorziet één jaar garantie op alle herstellingen. De garantie is enkel van toepassing op het onderdeel dat door ons werd vervangen. Uiteraard gaan we er vanuit dat u het toestel gebruikt als een goede huisvader. Garantiegevallen worden door ons met dezelfde prioriteit behandeld als nieuwe herstellingen.

Kunnen jullie ook software problemen oplossen?

Onze experts hebben niet enkel ervaring met hardware herstellingen, ze voeren zonder problemen ook softwareherstellingen uit.

Kan ik mijn toestel ook opsturen?

Dit kan, klanten vinden niet altijd de tijd om naar onze winkel te komen. Als u wenst het toestel op te sturen voorzien wij voor u een verzendbon.
Als het toestel goed ontvangen is, wordt het dezelfde dag nog verwerkt. Voor meer informatie kan u ons steeds per mail of telefonisch bereiken

Kunnen jullie ook waterschade repareren?

Dankzij onze nieuwste technologie zijn wij in staat om een toestel met vochtschade te herstellen. De hersteltijd is afhankelijk van de vochtschade zelf, het toestel moet namelijk eerst een droogproces ondergaan.
Omwille van die reden is het moeilijk om op afstand een kostprijs door te geven. U komt het best naar onze winkel zodat wij ter plaatse een analyse kunnen maken.

Herstellen jullie alleen Apple toestellen?

Neen, Pc-Fixers herstelt ook andere grote merken zoals Asus, Acer, Lenovo, etc...

arrow&v